Sport
Ştiinţa şi-a prezentat noul echipament şi sponsorul principal

Cu câteva zile înaintea începerii campionatului, Universitatea Craiova şi-a prezentat noul model de echipament, cât şi sponsorul principal, o casă de pariuri online.

Produs tot de Joma, ca în ultimii trei ani, echipamentul de joc al Ştiinţei are 3 versiuni: alb, albastru şi negru, iar pe mijlocul tricourilor este amplasat un model stilizat al Coloanei Infinitului, celebra operă brâncuşiană.

„Oltenia celui mai mare sculptor / Al omenirii, Constantin Brâncuși”, spune imnul nostru. Iar noul echipament oferit de Joma face apel către tradiție, către simboluri, către rădăcinile a tot ceea ce ne definește și ne face ceea ce suntem: cei mai buni dintre români” este mesajul transmis de clubul din Bănie.

O altă noutate este sponsorul principal, Betano.com, operator internațional de pariuri sportive si cazinou online. Logo-ul Betano va fi prezent pe partea frontală a tricourilor oficiale de joc pentru următorii trei ani, suma vehiculată pentru acest parteneriat fiind de 900.000 de euro. “Ne bucurăm că am găsit în cadrul clubului sportiv Universitatea Craiova valori și obiective care ne sunt familiare - multă muncă investită în îmbunătățiri constante, efort susținut pentru obținerea recunoașterii, spirit de luptător. Toate acestea au dus la una dintre cele mai loiale comunități de fani, ‘leii’, cum știm că sunt denumiți. Credem că acest parteneriat va fi unul pozitiv și de lungă durată, mai ales pentru că a fost construit pe o fundație solidă și pe valori puternice”, a declarat Thanassis Kanouris, Head of International Marketing Betano.com.

Declaraţia zilei

"Eu am avut o discuție, și pe această cale vreau să îi mulțumesc lui Alexandru Dedu că s-a gândit la Craiova ca și oraș gazdă, FRH contactase șapte cele mai importante echipe ale lumii: Rusia, Franța, Danemarca, Norvegia etc" -  viceprimarul Craiovei Adrian Cosman.

© Copyright 2008 - 2017 Lupa. Toate drepturile rezervate.